برگزاری مراسم تجلیل از مدرسین مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شرکت صنعتی روستا

🔸 به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شرکت صنعتی روستا، مراسم تقدیر از مدرسان معزز مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شرکت صنعتی روستا به مناسبت بزرگداشت مقام فعالان عرصه تعلیم و تربیت با حضور دکتر محمدیان سمنانی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان، مهندس قلعه بانی رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی روستا، آقای طاهریان مدیر کل کتابخانه های عمومی استان سمنان، دکتر گلستانی رئیس مرکز و مدرسان محترم برگزار گردید.

🔹 در این مراسم ابتدا مهندس قلعه بانی ضمن تبریک روز معلم، بر ارتباط علم و صنعت و نقش تاثیرگذار مدرسین جهت تکمیل این فرایند تاکید نمود.

🔸 در ادامه دکتر محمدیان سمنانی با بیان احادیثی از ائمه اطهار در بزرگداشت مقام بالای معلم، روز معلم را به مدرسین تبریک و تهنیت عرض نموده و از آقای گلستانی و مهندس قلعه بانی بابت برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر نمودند.

🔷 مراسم با بیان عملکرد 1401 مرکز اموزش عالی علمی کاربردی شرکت صنعتی روستا از طرف رئیس مرکز ادامه یافت و در پایان از مدرسین مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شرکت صنعتی روستا که در طول یک سال اخیر با مرکز همکاری داشته اند، با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا